Home » Eveniment. События » O companie din România investește 40 000 Euro într-o piață online pentru fermieri
O companie din România investește 40 000 Euro într-o piață online pentru fermieri

O companie din România investește 40 000 Euro într-o piață online pentru fermieri

Distribuie articolul:

Startup-ul românesc Agritech Center investește 40.000 de euro pentru dezvoltarea unei piețe online dedicate producătorilor locali din domeniul agriculturii în relația cu alte companii care oferă servicii în acest domeniu, dar și cu distribuitori și comercianți interesați de produse românești.

Platforma Agritech Center va fi disponibilă din toamna acestui . „Ideea Agritech Center a pornit dintr-o nevoie acută a pieței locale de agricultură de a accesa mai ușor resursele necesare activității agricole. Platforma oferă, astfel, agricultorilor și fermierilor o soluție digitală prin care să găsească mai ușor materie primă, echipamente care să-i ajute în procesele de producție, procesare și stocare, servicii din lanțul logistic, dar și soluții financiare sau IT. Și, în același timp, reprezintă pentru ei o piață prin care să poată ajunge mai ușor la mari distribuitori și comercianți interesați de produse din agricultură locală”, a declarat Adrian Badea, fondator Agritech Center.

Marketplace-ul Agritech Center se adresează, practic, fermierilor, procesatorilor de materie primă, comercianților de cereale, distribuitorilor de inputuri pentru agricultură, producătorilor de echipamente și mașini pentru agricultură, furnizorilor de servicii logistice în domeniu, dar și băncilor și altor instituții de credit sau asigurare care vizează acest sector și chiar furnizorilor de soluții IT care digitalizează și automatizează diverse procese din lanțul de producție și distribuție.

Obiectivul Agritech Center este să scurteze și eficientizeze procesul de vânzare de produse din agricultura locală, oferind producătorilor acces direct la cumpărători interesați și posibilitatea de a-și pune pe piață produsele la un preț corect, prin organizarea de licitații pentru produsele lor.

În același timp, Agritech Center își propune să automatizeze organizarea lanțului logistic pentru agricultori și să asigure acces mai simplu și mai rapid la soluții de finanțare sau asigurare a culturilor.

Agritech Center este unul dintre cele 8 proiecte din programul de pre-accelerare Food & Agri Tech Challenge lansat la începutul acestui an de Impact Hub Bucharest și EFSE DF, care se va încheia în iulie odată cu prezentarea proiectelor în fața publicului, a juriului, a investitorilor și specialiștilor din domeniu.

Distribuie articolul: